closeלהורדהיותר מהר ונוח לגלוש באפליקציה שלנו

שירות ותמיכה

  • דואר אלקטרוני
    דואר אלקטרוני

    פנייה בדואר אלקטרוני על ידי שליחת הודעה ל-info@espresso-club.co.il

  • טלפון
    טלפון

    מענה אנושי, ביצוע הזמנות, שירות ותמיכה בטלפון, חייגו: 4994*

  • WhatsApp
    WhatsApp

    פנייה ב-WhatsApp על ידי שליחת הודעה באפליקציה ל-052-6857155

  • שירות טכני
  • שירות לקוחות
  • משלוחים
  • פורטל השירות הטכני - כל מה שדרוש לתפעול ותחזוקת מכונת הקפה שלך

  • חוברות הפעלה למכונות קפה

  • נדלקה לי נורית חיווי אדומה, מה זה אומר?

  • נדלקה לי נורית חיווי כתומה, מה זה אומר?

  • מתי מומלץ לבצע ניקוי הסרת אבנית?

  • באיזה מים מומלץ להשתמש במכונת הקפה?

  • באיזה חלב מומלץ להשתמש במכונת ה-OneTouch?

  • כמה זמן אפשר לשמור את מיכל החלב במקרר?

  • המכונה מוזגת חלב חם ולא מוקצף, כיצד ניתן לשפר את ההקצפה?

  • המכונה מוזגת את החלב בזרם לא אחיד ומושפרץ, מה עושים?

  • המכונה לא מצליחה לשאוב את החלב ממיכל החלב, מה עושים?

  • האם ניתן לתכנת את כמויות הקפה והחלב?

  • המכונה מצפצפת ללא נורית חיווי, והצד הימני של כרטיס הלחצנים כבוי, מה עושים?

  • האם ניתן להשתמש במכונה בקפסולות תואמות?

  • האם ניתן לבצע ניקוי הסרת אבנית למכונה ללא תמיסה של אספרסו קלאב?

msg